איך ניתן ליצור קשר?
אנו זמינים עבורכם
שאלות ותשובות נפוצות
בעת פנייה אלינו מספיק שתציינו בפנינו את קוד המוצר שמופיע בסמוך לכל מוצר על מנת שנדע על מה מדובר
בסמוך לכל מוצר כתוב את צורת ההובלה שלו וזמן המשלוח.
כמובן! ניתן להוסיף מוצרים ללא הגבלה.
ההזמנה התקבלה אצלנו במערכת ועוברת לטיפול של נציג. במידה ויהיו לנציג שאלות לגבי ההזמנה הוא יחזור אלייך באופן אישי לבירור. אם אין שאלות ההזמנה עוברת למחלקת שילוח.
יש לנו משלוחים שיוצאים עם חברת צ׳יטה כמשלוח עד הבית ויש שיוצאים עם צ׳יטה ומגיעים לנקודת צ׳יטה שופס (נקודת איסוף קרובה אליכם), בפירוט של כל מוצר יופיע בפניכם צורת המשלוח של אותו המוצר. כמו כן, ישנם מוצרים שנשלחים ישירות על ידי מובילי יהלום בעיקר למוצרים גדולים כגון ריהוט גן וארונות לבית.
כל מוצר שמצריך הובלה על ידי מובילי יהלום נציג מטעמנו יצור איתכם קשר על מנת לברר את בקשותיכם.
בפירוט של כל מוצר כתוב מהו זמן ההספקה המקסימלי. כמובן שאנו עושים הכל ומשתדלים לספק את ההזמנה לפני הזמן המקסימלי.
כן! אנחנו מספקים את המוצר לכל מקום בארץ במגוון דרכי שילוח. ייתכן ותיהיה תוספת מחיר לאזורים מרוחקים ומיוחדים לפי הפירוט הבא: הובלה עד הבית מעבר לקו הירוק: תוספת לעלות הובלה רגילה: 50 ₪ לתשלום מול המוביל הובלה עד הבית למטולה, יישובי רמת הגולן, בית שאן, יישובי עוטף עזה, ערד ומצפה רמון: תוספת לעלות הובלה רגילה: 90 ₪ לתשלום מול המוביל הובלה עד הבית דרומית לירוחם עד אילת: תוספת לעלות הובלה רגילה: 150 ₪ לתשלום מול המוביל קומה 3 ומעלה בבניין ללא מעלית או שהמוצר אינו נכנס במעלית: תוספת לעלות הובלה רגילה: 50 ₪ לכל קומה לתשלום מול המוביל.
חלק מהמוצרים מוצגים פיזית בחנות שלנו בפתח תקווה. אתם מוזמנים ליצור קשר ולברר האם המוצר שאתם מעוניינים בו נמצא בתצוגה ולהגיע להתרשם.
כמובן. ניתן לבצע הזמנה טלפונית או הזמנה באתר בצורת איסוף עצמי. האיסוף הוא לאחר תיאום מראש על מנת לוודא שהמוצר מוכן לאיסוף ובהתאם לשעות הפעילות של החנות.
על כל מוצרי ההצללה כגון שמשיות או גזיבו אין אחריות למוצר לאחר קבלתו. לגבי שאר המוצרים אין אחריות על כל פגם שנגרם כתוצאה משימוש לא סביר ו/או הרכבת המוצר שלא לפי הוראות היצרן. אין אחריות על ריפודים ובדים ואין אחריות על ריהוט העשוי מראטן/ראטן סינטטי (במצב כזה האחריות תיהיה רק על השילדה).